Назад

Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості, згіднозакону України “Про захист прав споживачів”

Відповідно до законодавства України існують два випадки, в яких покупець можете повернути (або
обміняти) придбаний товар:

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
1. Товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компаніївиробника або компанії-постачальника);
2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у
використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості
Обов’язково відкривайте зовнішнє картонне паковання тендітних товарів, щоб не пропустити
виявлення прихованих пошкоджень. Особливо уважно перевіряйте стан товару, що має пом’яту або
подряпане паковання. Якщо у вас немає бажання або часу, щоб розкрити та перевірити кожне
паковання — ризики можливих механічних пошкоджень лягають повністю на вас.

Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту прийняття замовлення вами від
служби доставки відповідальність за його цілісність і зберігання несе служба доставки «Нова пошта».
Якщо ви виявили пошкодження — зробіть світлини паковання та пошкодження товарів, вимагайте в
представника компанії «Нова пошта» (оператора відділення) складання відповідного акту (Акт
приймання-передавання), де вкажіть тип пошкодження і відмовляйтеся от посылки.

Претензії щодо пошкоджень товару, якщо він уже був прийнятий вами від служби доставки, без
складання Акту приймання-передавання або повідомлення наших менеджерів до моменту приймання
товарів — не приймаються. Не отримуйте та не залишайте у себе пошкоджений товар — це може
послугувати причиною відмови в компенсації.
Важливо!
Якщо з будь-яких причин вам не вдається розв’язати питання пошкодженого товару з Новою поштою
— відмовляйтеся від товару та повідомте нашим менеджерам.
Телефонний номер (Viber): +380679076117
E-mail: [email protected]
Ми не можемо прийняти претензії щодо пошкодження товару, якщо він уже був прийнятий вами в
службі доставки «Нова пошта».
Без процедури огляду ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження.
ОБОВ’ЯЗКОВО перевіряйте товар у відділенні Нової пошти!

До повернення й обміну підлягають усі групи товарів належної якості. Повернути, або обміняти товар
можна упродовж 14 днів від дня купівлі. Товари неналежної якості поверненню-обміну не підлягають!

Повернути можна тільки невикористані товари зі збереженим пакуванням.
Ми не можемо гарантувати цілісність товару в процесі транспортування, у разі пошкодження або
дисфункцій, під час транспортування товар може набути статус непотрібної якості, такий товар, не
перевірений у відділенні транспортної компанії, поверненню або обміну не підлягає!

Оплата послуг із доставляння повернення товару повністю лежить на покупців.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та
поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному
Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну. Детальніше:ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

Процес повернення:
1. При отримані у відділені НП, та після перевірки складу та/або якості товару Ви маєте право та
можливість відмовитись від отримання.

2. Після отримання товару, та в термін, визначений законодавством, Ви маєте право повернути
товар. При цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та
розрахунковий документ.

Адреса для повернення товару: Гребінки, Васильківский р-н, Київська обл. Відділення НП №1 (вул. 1
травня,43)

Повернення грошових коштів за повернутий товар: протягом 2 (двух) робочих днів з дня отримання
повернутого товару.